KORONAVIRUS-TILTAK

Norge står i en ekstraordinær situasjon. Vi følger kontinuerlig med på råd og informasjon fra helsemyndighetene, og gjennomfører en rekke tiltak for å redusere risikoen i forhold til våre ansatte og våre forpliktelser overfor kunder.

Vi er fullt ut operative, men støtter den kollektive dugnaden gjennom å begrense vår kundeaktivitet.

– Møter søkes gjennomført ved hjelp av videokonferanse/telefonmøter.
– Vi søker å løse serviceoppdrag via telefonsupport. Våre internasjonale leverandører opprettholder så langt sine supporttilbud, som f eks ETC’s døgnåpne support.
– De ansatte som har muligheten, jobber fra hjemmekontor.
– Service utføres ved behov, men vi vil vurdere hvor kritisk behovet er i hvert tilfelle. Dersom det er registrert Korona-virus i din virksomhet, så må det informeres om ved innrapportering av serviceoppdrag. Vi ber om forståelse for dette.
– Installasjoner/montering gjennomføres så langt det er mulig i forhold til iverksatte tiltak.
– Varer/reservedeler sendes ut som normalt gjennom post eller bud, og kan også bestilles og hentes i våre lokaler.

Vi står alle sammen i denne kampen og vi håper at regjeringens kraftige tiltak gir resultater slik at Norge får hjulene i gang raskest mulig, både innenfor vår egen bransje og næringslivet for øvrig.

La oss alle bidra og ta vare på hverandre!

Publisert: 13. mars 2020